коллаборации брендов

Яскраві колаборації брендів у 2021 році

«Правильні люди взаємодіяли у рамках правильних проектів», – Мортен Хансен «Колаборації. Як перейти від суперництва до співпраці»

Колаборація – це один з сильних маркетингових інструментів. Попробуємо розповісти детальніше, але простими словами. Це процес об’єднаної роботи окремих брендів, людей або людей та брендів. По суті, це та ж співпраця, але в сучасній інтерпритації та, обов’язково, на короткий термін. Колаборації брендів у сучасному світі стали для нас звичними. Але у 2021 році даний тренд торкнувся і весільної модної індустрії.

Привернути увагу, вийти на новий ринок, отримати більше популярності, здивувати аудиторію – для будь-яких цілей можна використовувати спосіб колаборації. І якщо компаніям вдається підібрати правильних напарників, тоді і результати не змусять себе довго чекати. Тоді обидві сторони отримають необхідні кожній ефект, а споживач – новий оригінальний продукт.

З чого усе почалося?

Колаборація в бізнесі –  зовсім не нове явище. Вперше такий спосіб співпраці використала ексцентрична дизайнерка Ельза Скіапареллі. Найбільш знаковою стала спільна робота із Сальвадором Далі. У 1937 році вони створили довгу сукню до підлоги з білої органзи, на спідниці якої знаходилася тканинна вставка у вигляді лобстеру.

Наступною відомою співпрацею у модній сфері стала колаборація La Redoute та Еммануеля Кана. У 1969 році французька фірма торгівлі за каталогами сумісно з дизайнером MaxMara випустили капсульну колекцію. Нараховувала вона 32 предмети одягу. Спільний продукт виявився успішним. Еммануель Кан став ще відомішим, а про бренд La Redoute ще більше заговорили у пресі.

Emmanuelle Khan and La Redoute

Колаборація того часу виглядала як новий експеримент. І, вочевидь, не викликала впевненості у ефективності. Оскільки нова сумісна співпраця відбулася тільки у 1977. Дім 3Suisse та Соня Рікель також випустили каталог одягу.

Вагому роль у створенні тренду на колаборації зіграв бренд H&М. Починаючи з 2004, у листопаді кожного року компанія організовувала продажі капсульних колекцій в органічному тиражі. Після старту роботи з Карлом Лагерфельдом, H&М створили модні колаборації з Versace, Isabel Marant, Alexander Wang, Balmain та чимало іншими.

коллаборация брендов H&М и Карл Лагерфельд

Чому модні бренди наважуються на колаборації?

Причин для цього може бути велика кількість. Крім того, часто сторони, котрі об’єднуються для роботи, мають різні мотиви. Ми вважаємо, що можна виділити кілька ключових:

  • Покращення іміджевих та фінансових показників.
  • Сумісне просування.
  • Привернення уваги.
  • Підвищення лояльності.
  • Вихід на нові ринки.
  • Розширення аудиторії та сфери впливу.
  • Підтримка статусу.
  • Підігрів інтересів користувачів.

До всього іншого, варто також привернути увагу на вибір людини або компанії для співпраці. Для цього рекомендуємо враховувати такі фактори:

  • Увага на аудиторію. Не забувайте про ваших клієнтів та прихильників саме вашої фірми/компанії. Сторона для співпраці має знаходити відгук у вашої аудиторії. Адже якщо вибраний вами партнер є антиподом для ваших споживачів, колаборація навряд чи стане успішною. Крім того, зростають шанси втратити любов та увагу тих клієнтів, хто був з вами до співпраці.
  • Спільні цінності. Дуже бажано, щоб ті продукти, котрі компанії випускали до співпраці, доповнювали один одного або мали спільні цінності.
  • Сенс колаборації. Вкладіть у вашу співпрацю ідею. Не варто створювати товар заради товару. Споживачі хочуть бачити користь та надихаються ідеями, котрі несуть бренди.

Тренд на колаборації у весільній моді у 2021 році

У 2020 році усю планету накрила пандемія, котра торкнулася практично усіх сфер бізнесу. Скасування банкетів, показів, весіль та вимоги перебувати вдома відобразилися також на модних брендах та представниках весільної індустрії. Але, як можна помітити, у 2021 році звичне для нас життя поступово відновлюється. І з’являються нові звички та нові тренди.

Яскравим трендом цього року можна назвати колаборації брендів. Складно згадати хоча б ще один такий рік, коли за перших 6 місяців заявили про 4 весільні колаборації. При цьому деякі з них відбулися не тільки між представниками різних країн, але навіть і різних континентів. Сьогодні під наш пильний погляд потрапили такі колаборації 2021:

  • Katya Silchenko + WONA Concept,
  • Vera Wang + Pronovias,
  • Andre Tan + Катерина Осадча,
  • Pronovias + Marchesa.

Katya Silchenko + WONA Concept

Вбрання-трансформери та концепція mix and match, зручність та стиль, розкіш та простота… Все це про колекцію, створену разом двома українськими представниками: брендом весільних суконь WONÁ Concept та дизайнеркою The Coat Катею Сильченко.

16 образів із високоякісних тканин, котрі наречена зможе змінювати під свій особистий смак та настрій. Для цього навіть створили відеоінструкцію, щоб у дівчат не виникало труднощів. Крім того, представники весільних марок потурбувалися про дружки нареченої та весільний букет.

Придивимося до нарядів ближче. Які матеріали використовували для колекції? Це м’яка євросітка, ніжний сатин, італійська тафта та мікадо. Стилі нарядів: від романтичних пишних спідниць до лаконічних костюмів з чіткими лініями.

Колаборація брендів WONÁ та The Coat – це бачення образу нареченої від Каті Сильченко та ДНК її бренду.

Pronovias + Vera Wang

Нова марка Vera Wang Bride з’явилася на ринку весільної моди. І вже у жовтні 2021 року для споживачів буде доступна величезна колекція весільних та коктейльних нарядів. Разом з компанією Pronovias дизайнерка Vera Wang створює доступніше святкове вбрання. За попередньою інформацією, нова колекція буде вартувати від 1600 до 4000 доларів (на відміну від Vera Wang Haute із середньою ціною 8000 доларів).

Головний акцент представники обох брендів роблять на якості готового продукту. За словами Амандин Охайон, генерального директора Pronovias Group, нова колекція об’єднала у собі 2 важливих фактори:

  • почерк та культовий дизайн Вери Вонг,
  • широкі можливості у пошуку високоякісних матеріалів та технічні властивості Pronovias Group.

60 весільних та 60 коктейльних образів стануть першими результатами тривалої 10-річної ліцензійної співпраці іменитих брендів.

Андре Тан + Катерина Осадча

Українського модельєра Андре Тана можна назвати любителем колаборації брендів. І 2021 не став виключенням. На цей раз дизайнер створив екологічну колекцію разом з популярною українською телеведучою Катериною Осадчою. Інноваційні тканини із стебел рису, переробленої цукрової тростини, листя ананасу та бананових гілок, а також бавовна та органічний льон. Нові моделі – це красивий літній гардероб та світлі відтінки.

Сучасна колекція відомих українців умістила в собі наряди з національними мотивами, переосмисленими на сучасний лад. І не дарма дана співпраця опинилася поряд з весільними колабораціями 2021. Погляньте тільки на вбрання. Романтичні сукні, об’ємні рукави-волани, рюші, волани – для прихильниць мінімалізму це бездоганне рішення для церемонії розпису та камерного весілля.

Лаконічні костюми з брюками-палаццо ідеально підійдуть не тільки для повсякденного гардеробу, а й для весільної церемонії. До того ж, аксесуари в стилі Катерини Осадчої (капелюхи та обручі) також зможуть доповнити святковий гардероб, наприклад, якщо ваше весілля відбувається на березі морі.

Pronovias + Marchesa

21 сукня з органзи, сітки, атласу та мікадо – це наряди колекції «Marchesa for Pronovias». У даній колаборації об’єдналися люксові моделі американського бренду Marchesa та легке драпування іспанського дому Pronovias.

Однією із цілей співпраці стало стало створення суконь, вартих червоних доріжок, але за доступною ціною. Так, вартість вбрання починається від 2 тисяч доларів.

Пропонуємо дізнатися більше про колаборації весільних брендів Pronovias та Marchesa на сайті Wedding Style.